Logótervezés Nyíregyháza
Szinte mindent elvállalunk – és még annál is többet… Persze ez így igaz is és nem is. De lássuk a konkrétumokat! Miket kértek eddig amire esetleg neked is szükséged lehet?

 

Logótervezés

Nálunk a logótervezés 3 vázlatterv készítését foglalja magában, melyekből kiválaszthatod a legjobban tetsző verziót. Ezt véglegesítést követően nyomdakész formában, színes és fekete-fehér
verzióban adjuk át.

Milyen a jó logó?

1. Egyszerű – Törekedjünk az egyszerű formákra, kerüljük az apróbb részleteket. Az egyszerű logók jól felismerhetőek, könnyen megjegyezhetőek és hatásosan szállítják a cég üzenetét. Fontos leszögezni, hogy a logónak nem feltétlenül kell bemutatnia, mivel foglalkozik az adott cég vagy vállalkozás. A Nokia logó sem egy mobiltelefon. A logó kizárólag azonosításra szolgál.

2. Könnyen megjegyezhető – Az egyszerűség elve és a megjegyezhetőség szoros kapcsolatban van, egymásból következnek. Egy kifinomult, könnyen megjegyezhető logótervet csak egyszerű formákkal valósíthatunk meg. Vajon cégünk logója megállja e helyét a boltok zsúfolt polcain, vagy felismerhető e, egy autópályán elhaladó buszból?

3. Időtálló – Egy hatásos logónak időtállónak kell lennie, vagyis évek múltával is helyt kell állnia a piacon. A trendek mindig változnak. Tartózkodjunk a jelen kor divatjától, ha azt szeretnénk, hogy logónk 10-15 év múlva is egy alapjaiban biztos, megfontolt cég benyomását keltse. Mindemellett kitűnni csak akkor tudunk, ha logónk egyediségre törekszik, mellőzi a kor divatelmeit, nem követ semmiféle trendet. A legjobb példa erre a Coca-Cola logója, ami 1885 óta változatlan.

4. Sokoldalú – Tartsd szem előtt, hogy a logó sokféle médiumon és alkalmazáson keresztül fog megjelenni, funkcionálisnak kell lennie mérettől függetlenül. Vízszintes és függőleges formátumokban is jól kell mutatnia. Egy színben is kivitelezhető legyen. Sötét és világos háttéren egyaránt jól mutasson.

5. Ízléses – Fontos, hogy a logó stílusa megfeleljen a célközönség által támasztott igényeknek. Például a szórakoztató iparban lehet játékos, akár gyermeteg is a logó megjelenése, de egy komoly üzleti tevékenységhez vagy pénzügyi szolgáltatáshoz inkább illik, egy visszafogottabb, letisztult stílusban megjelenített logó.

+ 1. Elfogadottság – Minden logónak lesznek fanyalgói, főleg olyankor, mikor még nincs mögötte egyéb tartalom, vállalati siker. Valószínűleg a Google logó is kapta volna a kritikákat, és a Nike pipa sem nyűgözött volna le mindenkit. Arra kell csak figyelni, hogy a célközönségnek tetsszen, mások (nem szakmai) véleménye vajmi keveset számít. Emellett az sem árt, ha maga a cég is azonosulni tud vele, mert minden névjegykártyán ott lesz, és a weboldalon is állandóan visszaköszön majd. Fontos tehát, hogy a vállalat is büszke legyen az arculatának alappillérére.

Vélemény, hozzászólás?

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..